Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
4038 Posts & 487 Themen in 10 Foren
  Login speichern
Forenbersicht » =SgF= Allgemein » FunWar

vorheriges Thema   nächstes Thema
27 Posts in diesem Thema (offen)
Seiten (2): (1) 2 weiter >
Autor
Beitrag
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
FunWar
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
salüü zäme

Dake fürs War hüt,wie nid andersch erwartet hämer ufe Sack becho. eigentlich viel meh als das,mir sind e bitz wiit gedemüetigt worde,was nid schön isch.
Guet,mir sind absoluti noobs und eher einzelspieler und händ siit x monate s'letschte War gha,kei taktik und au kei train bestriite,da isch es nid schwierig gsi.
trotzdem,komplimänt an dijenige under euch wo Headshots eis nachem andere verteile. Will do niemert als Cheater äne stelle,wott mi nid lächerlich mache,aber nach mine johrelanger erfahrig isch es halt ame interessant wenn sich es paar usem schatte hervor häbe und en K/D äne legge wie Rambo mol 2 Bravo
öp grosses Komplimänt oder erbärmlichi Verachtig,dass weiss mä halt nie so rächt.
was ich weiss isch,dass das wohl euses letschte War gsi isch,ussert ihr wäred bereit eusi Ehre wieder z'härstelle indem ihr eus d'Chance gäbet für es Vehicle-War? Es wär würkli en noble schritt,da mir ebe eher sälte Inf. zocke,ömu die meischte vo eus.
also nüt für unguet,nomol gratulation für de Sieg in jeder hinsicht und alles Gueti bi euchne wiitere War's !
Dreholic
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:30
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Hei Dreholic, mr chöi scho mau mit Fahrzüg gäge euch zocke Lächeln Cheater würde mr bi üs im Team nie und nimmer dulde Hm Mir sie e ehrliche huffe!

Auso, chöpf nid lo hange, so schlächt heit dr nid gspielt.
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:44
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufgen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufgen zum Anfang der Seite
Trinity ist offline Trinity  
349 Beiträge - Fingerwundschreiber
Trinity`s alternatives Ego
Also ich würds schaad finge we ihr wäge so öpis grad weit ufhöre.

we me scho lenger nüm het gspiut mues me wider dricho u ihr hei ämu guet gspiut. glücklich
also Kopf hoch und uf zum nöchste War Hm
Beitrag vom 15.09.2008 - 22:50
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Trinity suchen Trinity`s Profil ansehen Trinity eine E-Mail senden Trinity eine Kurznachricht senden Trinity zu deinen Freunden hinzufgen Trinity xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Tek ist offline Tek  
492 Beiträge - Fingerwundschreiber
Cha mi däm ahschliesse.
We dir e chlei meh zäme schaffet, me reanimieret und e taktik abmachet würds de sofort angers usgseh.
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:09
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Tek suchen Tek`s Profil ansehen Tek eine Kurznachricht senden Tek zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
danke isch lieb vo euch,aber chönd scho ehrlich sii,mir händ grotte schlächt gspielt grosses Lachen
was ihr ebe nid händ chönd wüsse isch,dass bi eus im TS es furchbars gefluech und gegesiitigi amacherei gsi isch,also weder teamwork no irgendwelchi strukture befolgt ect.
das isch nid so agnähm gsi und gitt einem de ebe scho zum nachdänke öp mä das söll wiederhole...
mol luege was euse Clan meint.
Aber würd mi freue,wenn mir mol es Fahrzüüg War würde bestritte,ich bin mir sicher das mir denn mithalte chönd verwirrt
und demfall a d'headshooter vo mir -> Respekt
cool häni gfunde,dass jedes Team en Frau debi gha hett,gäll Trinity Hm bi eus isch es kampfmieze gsi.
ja also mäldet euch für es Vehicle-War,wär COOOOOL Juhu
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:12
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
Trinity ist offline Trinity  
349 Beiträge - Fingerwundschreiber
Trinity`s alternatives Ego
Hm ja ja mir Froue Lächeln

Aso i bi ehrlech u finge dir heit guet gspiut Hm aber wes haut im TS nid so harmonisch isch isches nid so lustig gelangweilt aber villecht isches bim nöchste War ja besser.

Aso man sieht sich Hm
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:19
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Trinity suchen Trinity`s Profil ansehen Trinity eine E-Mail senden Trinity eine Kurznachricht senden Trinity zu deinen Freunden hinzufgen Trinity xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
Themenicon   
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
Freumi jetzt scho uf dä war dän aber öpis nimt mi wunder uf wär isch das gfahle cheater äm albino oder wär
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:46
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
möcht kei Name nenne,da ich niemert persönlich will agriffe,aber interessant das du eine nennsch Fröhlich
ich ha eifach s'gfüehl gha,under anderem ebe wo ich au am hüpfe bin gsi,dass ich ständig vo dere person en Headshot becho han,und wie erwähnt ha ich jahrelangi erfahrige i dem game und verdächtige da selte öpper und scho gar nid well er besser als ich chönt sii... viellecht hett s'glück hüt eifach uf siner siite gspielt,wer weiss zwinkern
Beitrag vom 15.09.2008 - 23:58
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
ich han nur dä gnänd das er mit dä höchste k/D hät vo däne wo gspielt hät und klar du seisch häsch erfahrig aber es git sehr extremeri wie z.b powerfiat und viel me vo K/D hän mi 3, irgentwas und cheaten nid
Beitrag vom 16.09.2008 - 00:05
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
also siicher gitts söttig wo richtigi tier sind und das im Bluet händ,wahrschienlech wie de Schumacher i de F1 chli agfange händ und denn unbesiegbar worde sind.
Aber loh di vomene Powerfiat nid vo sim Rang blände,mir selber händ mol eine im Clan gha,hett glaub Swiss elite killer gheisse,und de hett ebefalls miteme 3 stern Cheatet,sogar no sälber zuegä. ich finde mä sött en battlerec. oder Fraps ha und denn mol zeige was für skills mä druffe hett,alles andere bin ich halt us erfahrig misstrauisch... lueg nur mol wieviel sich bi FPS.Cheats.com agmäldet händ,das fruschtriert glaub mirs...
Beitrag vom 16.09.2008 - 00:14
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
Albinotigerli ist offline Albinotigerli  
659 Beiträge - Alter Hase
Albinotigerli`s alternatives Ego
Also mich gseht ier afu nime ime War.

1. Wenn ier am verlieru sit und de eifach alli abhauund? Ich meinu wier si nit der sterchschti Warclan und hei immer freit dra, eu we wier ufe Sack verchäme.

und 2. Eine Fa isch als Cheater darstellu nur will eine an dem Tag besser isch gsi wa ier? Wie chindisch isch das gsi.

PS: Sry wenn ich hie jemand beleidigu oder so aber setigs geit mier ufe Sack, hä mich scho geschter üfgregt wa t Hälfti abghauu isch ...
Beitrag vom 16.09.2008 - 10:36
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Albinotigerli suchen Albinotigerli`s Profil ansehen Albinotigerli eine E-Mail senden Albinotigerli eine Kurznachricht senden Albinotigerli zu deinen Freunden hinzufgen Albinotigerli xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Also mich gseht ier afu nime ime War.

1. Wenn ier am verlieru sit und de eifach alli abhauund? Ich meinu wier si nit der sterchschti Warclan und hei immer freit dra, eu we wier ufe Sack verchäme.

und 2. Eine Fa isch als Cheater darstellu nur will eine an dem Tag besser isch gsi wa ier? Wie chindisch isch das gsi.

PS: Sry wenn ich hie jemand beleidigu oder so aber setigs geit mier ufe Sack, hä mich scho geschter üfgregt wa t Hälfti abghauu isch ...



also erschtens sind bi eus komischerwies d'hälfti mit lags is spiel,de Tigereye z.b. isch 2 mol abgstürzt. de Hosä hett lags gha und usserdem weiss ich nid wo dis Problem isch... s'War isch fertig gsi und was hätte mir no sölle mache? gg in Chat schriebe? usserdem sind ich und de Hose bi euch im Forum und gästebuech cho bedanke,was mä vo euch nid gseh hett,aber mache kei vorwurf!
2. ha ich genau usdrückt das ich niemert als cheater änestelle,aber ich ha's interessant gfunde wieviel genaui treffer glandet worde sind,also entspann di... und solang ich kei handfeschti bewiese ha dörfe mä jo no spekuliere,oder?

aber easy,bin froh dänke nid alli so wie du.
Beitrag vom 16.09.2008 - 11:17
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
Lauft Euri website wider
Beitrag vom 16.09.2008 - 11:26
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Albinotigerli ist offline Albinotigerli  
659 Beiträge - Alter Hase
Albinotigerli`s alternatives Ego
Ich cha ja eu sägu: Ich vermüetu ier chened en Niderlag nit in chöif nä...

Das isch eifach schön diplomatisch üsgetrikt...


Der Post wurde 1 mal editiert, zuletzt von Albinotigerli am 16.09.2008 - 15:06.
Beitrag vom 16.09.2008 - 15:06
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Albinotigerli suchen Albinotigerli`s Profil ansehen Albinotigerli eine E-Mail senden Albinotigerli eine Kurznachricht senden Albinotigerli zu deinen Freunden hinzufgen Albinotigerli xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
so wiä mer ufem battlerocoder gset sind ihr jedes mal so schön ane glege das es gar kei grossi kunst isch eu än headshot zgä
Beitrag vom 16.09.2008 - 15:09
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von Albinotigerli

Ich cha ja eu sägu: Ich vermüetu ier chened en Niderlag nit in chöif nä...

Das isch eifach schön diplomatisch üsgetrikt...



FALSCH,denn mir händ vo afang a vermuetet wenn nid sogar gwüsst,dass mir verlüre,DENN mir händ wie erwähnt nüt vorbereitet,nüt trainiert usw. Usserdem simer halt eher en Fahrzüg Clan,Inf. isch nid so euses Gebiet.
Also chönne mir en Niederlag sehr guet in Chauf nä,wär jo glacht wenn mir gege Euch,wo scho X-war's bestritte händ eifach so wegpuzt hätte...
Aber ganz ehrlich,wenn das au bimene Fahrzüg War passiert wär hätt ich würkli Mühe gha das s'akzeptiere bzw. wär mir scho in falsche Hals cho,denn 3 - 4 Members vo eus sind Heli Spezialischte und genausoviel uf Panzer fixiert zwinkern

ah ihr händ Battlerec. gha,chame die Datei bi euch abelade oder so,wär no interessant für euse Clan wo eusi schwächine gsi sind!
Beitrag vom 16.09.2008 - 18:45
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
McFly ist offline McFly  
Administrator
1575 Beiträge - Hardcoreposter
McFly`s alternatives Ego
Hier kannst du die Battlerecorder Files saugen: http://swissgamingforce.ch/demos/

Was das Cheaten betrifft, unser Server streamt zu GGC, dieser Stream ist pflicht da wir in der =SFL= spielen. Soll heissen das unser Server noch zusätzlich gegen Cheater geschützt ist. Da werden teils selbst die gekickt die "nur" ne gepimpte Config haben Hm
Beitrag vom 16.09.2008 - 19:11
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von McFly suchen McFly`s Profil ansehen McFly eine E-Mail senden McFly eine Kurznachricht senden McFly`s Homepage besuchen McFly zu deinen Freunden hinzufgen McFly zu deiner ICQ-Contact-list hinzufgen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
ja das hät aber gester anders tönt
Beitrag vom 16.09.2008 - 23:17
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
CH|CY Dreholic ist offline CH|CY Dreholic  
RE:
16 Beiträge - Grünschnabel
CH|CY Dreholic`s alternatives Ego
Zitat
Original geschrieben von 007stev

ja das hät aber gester anders tönt



was hett anders tönt?
Beitrag vom 16.09.2008 - 23:21
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von CH|CY Dreholic suchen CH|CY Dreholic`s Profil ansehen CH|CY Dreholic eine E-Mail senden CH|CY Dreholic eine Kurznachricht senden CH|CY Dreholic zu deinen Freunden hinzufgen zum Anfang der Seite
007stev ist offline 007stev  
606 Beiträge - Alter Hase
007stev`s alternatives Ego
wegem chöne verlüre
Beitrag vom 17.09.2008 - 12:57
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von 007stev suchen 007stev`s Profil ansehen 007stev eine E-Mail senden 007stev eine Kurznachricht senden 007stev zu deinen Freunden hinzufgen 007stev xFire-Profil aufrufen zum Anfang der Seite
Baumstruktur - Signaturen anzeigen
Seiten (2): (1) 2 weiter >
vorheriges Thema   nächstes Thema

Gehe zu:  
Es ist / sind gerade keine registrierte(r) Benutzer und 216 Gäste online. Neuester Benutzer: Flutschi
Mit 5227 Besuchern waren am 05.05.2026 - 21:28 die meisten Besucher gleichzeitig online.
Alles gute zum Geburtstag    Wir gratulieren ganz herzlich zum Geburtstag:
N3XT (35)
aktive Themen der letzten 24 Stunden - Top-User


Laberecke © by php-gfx.net


飞鸽加速器2026年-outline

坚果海外加速器_坚果VP加速器-nuts坚果国外加速器官网-小蓝鸟加速器

飞鸽加速器2026年-outline

飞鸽加速器2026年-outline

一分机场节点采用流量计费模式,用户可以根据实际使用情况购买流量包,避免浪费。

飞鸽加速器2026年-outline

飞鸽加速器2026年-outline

欢迎来到黑豹加速器官网中国大陆官方网站 | 黑豹加速器

飞鸽加速器2026年-outline

飞鸽加速器2026年-outline

星畅云 - 全球加速网络
010203

飞鸽加速器2026年-outline

支持华为、小米、OPPO、VIVO、三星…
支持iPhone和iPad。
Android
iOS下载

飞鸽加速器2026年-outline

一键连接,支持切换 全局代理/部分代理。
Windows下载
macOS下载

飞鸽加速器2026年-outline

  • 有为科技

    "1元机场|免费clash节点|机场clash订阅购买-一元机场 | 一元机场官网,一元机场登录地址,一元机场ink"

    国外加速器可以有效提升国际网站网速,缩短网站加载时间,减少延迟与卡顿,保证网络的快速稳定。 轻蜂加速器是一款国际加速软件,支持移动端和pc端,主要针对国内允许访问的国际网络加速,开启加速之后,游戏、视…
  • موسوعة أسماء

    "安易加速器-安易加速器永久免费版-安易免费加速器下载-安易加速器官网入口"

    小鸟加速器!!!小鸟加速器让你高速访问推特TWITTER官网,高速、不掉线、多IP,拥有30 国家服务器。轻松加速推特,浏览时政、发推、投票……
  • Chris Nichols

    "蘑菇加速器 | 稳定流畅,连接无忧"

    黑豹加速器免费下载|vpv免费下载-国外VPS加速器推荐:提升网络稳定性的不二选择!,梯子推荐免费,梯子vps下载为用户打造了一个安全可靠的网络环境,确保他们能够无忧地畅玩游戏,畅享互联网的乐趣。梯子npv加速器兼具加速和安全功能,为用户带来了双重保障,使他们能够在游戏世界中尽情探索而不担心任何网络威胁。
  • 我爱冲浪

    "快连官网 安全、快速、无限制访问全球网络-浏览外网的免费加速器"

    快鸭加速器是一款免费的机场加速器,可以帮助您快速、安全地访问互联网。它拥有以下特点:免费: 无需注册或登录,即可免费使用。快速: 采用多线路加速,为您提供最快的连接速度。安全: 使用加密协议,保护您的隐私安全。稳定: 拥有强大的服务器群,确保您始终拥有稳定的连接。
  • M Mckay

    "vv加速器-电竞专线/稳定好用-全球游戏【免费加速】"

    小熊加速器为您提供稳定高效的网络加速服务。轻松解锁全球影音游戏资源,保障您的在线隐私。智能连接,操作简单,让您享受流畅无国界的网络冲浪体验。
  • 심장.충동

    "水母加速器机场-水母加速器机场节点"

    West World VPN - 西部世界VPN-能上twitter的梯子,加速器免费版永久版下载提升网络速度!加速器国外免费尝试我们的加速器软件,每天免费2小时的加速器享受更快的互联网连接和流畅的在线体验。每天签到送一小时的梯子下载即可畅游网络世界!
  • ---

    "蚂蚁ant加速官网下载-蚂蚁ant加速器破解版 | 蚂蚁加速器"

    旋风加速优化看国外视频质量,低延迟高稳定网络支持高速流媒体,一键连接简单快捷,自动选择最佳节点,全球节点覆盖丰富内容源。立即免费试用,下载体验高清娱乐世界!
  • Pepe y Paco

    "蚂蚁加速器-蚂蚁加速器官网网址-蚂蚁加速器官网-蚂蚁vp加速器"

    梯子大全vp-n|海外npv加速试用|海外加速器npv-PC好用梯子,免费加速器永久免费版下载,免费vp梯子试用七天界面非常简洁,软件中没有任何的广告,使用简单方便,是一款非常不错的加速软件,快来下载体验吧。
  • Hosein Hasani

    "蜜蜂加速器-蜜蜂加速器【官方网站】-加速器国外下载"

    推特在线观看!!!推特在线观看让你高速访问推特TWITTER官网,高速、不掉线、多IP,拥有30 国家服务器。轻松加速推特,浏览时政、发推、投票……
客户端下载
WindowsmacOSAndroidiOS

Copyright © 2026 快连VPN_快连官网_Lets快连官网_多线路快连VPN官网. 保留所有权利。

免费加速器  顺丰加速器vp  express加速器破解版  国内 ssr 节点  快连v p n  黑洞加速器下载安装  w加速器安卓下载